Jak tanio i skutecznie reklamować swoją firmę?

Artykuł sponsorowany, Biznes, Przedsiębiorcze

5
(4)

W chwili obecnej nowo powstające firmy, jak i te, które są na rynku już od wielu lat, mają dylemat, który rodzaj reklamy będzie najbardziej skuteczny dla ich działalności, oraz który z nich będzie dla nich dostępny finansowo. Z jednej strony czasy w jakich żyjemy podsuwają nam wiele możliwości reklamowych, a z drugiej strony taka mnogość ofert, powoduje że nie jest łatwo wybrać najbardziej skuteczną reklamę dla swojej firmy w przystępnej cenie.    

Na każdym kroku na ulicach są billboardy, w samochodzie wszyscy słuchają radia a w nim reklam, w telewizji oraz w internecie, ogląda się filmy przerywane reklamami, są portale społecznościowe, ale która z tych reklam jest najbardziej skuteczna i dostępna dla każdej firmy?   

Według nas taką formą reklamy jest pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarce Google.   

Dlaczego pozycjonowanie miałoby być najbardziej trafną formą reklamy?

W reklamie według nas, chodzi o to aby dotrzeć bezpośrednio do zainteresowanego klienta, w momencie kiedy on jest gotowy rozpatrzyć ofertę danej firmy. I właśnie dokładnie tak dzieje się jeśli chodzi o pozycjonowanie strony firmowej. Dzięki tej formie reklamy, Wasza strona internetowa pojawi się na telefonie, lub komputerze, osoby która będzie zainteresowana już wstępnie Twoją ofertą.    
Trzeba tylko wybrać skuteczne słowo kluczowe, które będzie wpisywane przez klientów, którzy będą chcieli skorzystać z Waszej oferty, czyli należy wystrzegać się haseł które prowadzą do naprawienia samemu, czy zrobienia czegoś samemu, słowo trzeba dobrać w taki sposób, aby intencją osoby, która wpisuje to na telefonie, lub komputerze, było skorzystanie z oferty waszej firmy.   
To spowoduje, że to hasło wpisze już tylko wstępnie zainteresowana osoba, czyli nie trzeba puszczać reklamy na całe miasto, tak jak kiedyś na przykład kolportaż ulotek w Warszawie, wymagałby tysięcy złotych już na sam projekt i druk takiej ilości ulotek, a potem ich kolportaż na całe miasto powodowałby, że dotarłoby się z reklamą do wielu osób, ale większość z nich przecież nie będzie zainteresowana zupełnie tą ofertą, a koszty byłyby niewyobrażalne. Natomiast jeśli chodzi o pozycjonowanie strony internetowej, to mamy zgoła sytuację zupełnie inną, osoby które wpiszą pozycjonowaną frazę w wyszukiwarkę, są już wstępnie zainteresowane ofertą waszej firmy. A jak dodamy do tego, że dociera się z tą reklamą w czasie kiedy te osoby są chętne na zapoznanie się z ofertą, to jest to według najlepsze z możliwych rozwiązań na rynku.   

Pozycjonowanie strony internetowej nie przeszkadza nikomu w niczym. Reklamy, które przerywają oglądanie filmu, powodują raczej zainteresowanie wizytą w kuchni, niż chęcią otwierania laptopa i korzystania z oferty firmy, której reklamę zobaczyło się przed chwilą. Natomiast pozycjonowanie spowoduje, że wasza strona internetowa będzie, tak jakby czekała na to, aż ktoś wpisze odpowiednią frazę i dopiero wtedy pokaże mu waszą reklamę, czyli waszą witrynę firmową.    

A to jest podstawą skutecznej reklamy, czyli dociera się bezpośrednio do już wstępnie zainteresowanych klientów jednocześnie w momencie kiedy oni są skłonni zapoznać się z tą ofertą, gdyż właśnie siadają do komputera albo wyciągają telefon, a na nim chcą właśnie obejrzeć oferty sklepów internetowych lub firm usługowych takiej firmy jak twoja.   

Pozycjonowanie stron internetowych nie jest drogie.

Jeżeli dobierze się słowo kluczowe z dodatkiem miasta, czyli na przykład tak jak tutaj zapewne trafiliście na tą stronę hasło wpisując na przykład pozycjonowanie Warszawa, to koszt pozycjonowania takiego hasła w naszej firmie w przypadku frazy z dodatkiem miasta, wynosi już od kilkuset złotych netto miesięcznie. Jest to koszt, który może ponieść zarówno młoda firma, składająca się z jednej osoby przy działalności gospodarczej, która została założona kilka tygodni temu, tak samo jak i ogromne przedsiębiorstwo zatrudniające kilkadziesiąt osób.   

Co zrobić aby pozycjonowanie zadziałało?

Potrzebne są do tego dwa potężne filary, które spowodują że pieniądze wydane na pozycjonowanie twojej strony internetowej nie przepadną.  Pierwsza podstawowa rzecz, trzeba dobrze dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania, czyli słowa po których internauci będą szukali w wyszukiwarce Google takiej firmy jak twoja. Robimy to wspólnie na podstawie waszego i naszego doświadczenia, oraz narzędzie internetowych, które pokażą ile wyszukań miesięcznie ma dane słowo.  Szukamy wspólnie haseł które ma dużo wyszukań, a intencją wyszukującego jest skorzystanie z oferty twojej firmy, a nie naprawienie czegoś samemu, czy dowiedzenie się jak samemu coś zrobić.   

Drugim filarem pozycjonowania aby ten proces był skuteczny, jest wasza strona internetowa firmowa. Jest ona odpowiednikiem sklepu wraz ze sprzedawcami w realnym świecie.    
W realu wchodząc do sklepu możemy każdy produkt obejrzeć, a to czego się sami nie dowiemy, to dopytamy u sprzedawcy. W internecie nie można podotykać przedmiotów, dlatego zostają nam zdjęcia oraz doskonałe opisy całej oferty. A to znaczy, że wasza strona internetowa będzie musiała być doskonale zoptymalizowana, tak aby wczytała się bardzo szybko zarówno na komputerze z szybkim dostępem do internetu, jak i na telefonie komórkowym ze słabym dostępem do internetu. Gdyż żaden internauta nie lubi czekać, a cierpliwość osób w internecie ogranicza się do kilku sekund, jeśli strona nie załaduje się w tym czasie na twój telefon, to szansa, żeby internauta pozostał na takiej stronie jest już bardzo mała. Kolejną rzeczą aby wasza strona internetowa przekształciła się w sprzedawcę, oferującego przez 24 godziny na dobę wasze produkty lub usługi, jest aby wszystkie wasze tematy z oferty, były doskonale opisane, czyli żeby nie brakowało niczego z opisu Waszych produktów które sprzedajecie na przykład wagi, albo któregoś z wymiarów, jeśli jest to sklep internetowy, albo jakieś informacje o ofercie jeśli jest to firma usługowa.   

Jak taka reklama działa?

Pozycjonowanie strony internetowej działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, tak jak twoja strona internetowa oraz wyszukiwarka Google. A to znaczy, że po wypozycjonowaniu strony, nawet w godzinach wieczornych, kiedy twoja firma jest już zamknięta, twoja strona internetowa nadal może odpowiadać na pytania internautów i zachęcać ich do skorzystania swojej oferty, a jeśli jest to sklep internetowy to sprzedawać bezpośrednio online nawet w środku nocy w weekend. Wykorzystaj możliwości internetu, i zamień swoją stronę internetową w sprzedawcę który będzie bez chorób, bez zwolnień lekarskich, bez urlopów, pracował dla ciebie przez całą dobę oferując twoje produkty lub usługi.   

Ponieważ proces pozycjonowania trwa zazwyczaj kilka miesięcy, dlatego warto już teraz, rozpocząć przygotowania do tej innej skuteczniejszej naszym zdaniem formy reklamy jaką jest pozycjonowanie strony firmowej wyszukiwarce Google, dlatego wyślij do nas teraz mailem swoje słowa kluczowe do wyceny i zobacz jak tania jest ta forma reklamy dla twojej firmy.



Podobne artykuły ze strony:
    None Found

Jak bardzo to było pomocne?

ściągnij gwiazdki z nieba by to ocenić

średnia 5 / 5. ilosc głosów: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Prześlij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *