Dziś chciałem przedstawić ciekawe narzędzie, dzięki któremu możesz przygotować raport na temat stanu swojej strony internetowej. Serwis pozwala badać stronę pod kątem SEO i nie tylko... Serwis pozwala na: Nieograniczoną analizę - można przeprowadzać nieograniczoną analizę. Mo zna przechowywać raporty.Szczegółowe recenzje - dzięki dogłębnej analizie witryny można rozwiązać problemy z SEO,...
SEO
Optymalizacja witryny (SEO – Search Engine Optimization) to zestaw strategii mających na celu poprawę i poprawę pozycji witryny na stronach wyszukiwarek z wynikami organicznymi – z pominięciem linków sponsorowanych / płatnych. SEO obejmuje wszystkie techniki, które mają na celu poprawę pozycjonowania strony, witryny lub aplikacji internetowej na stronie wyników wyszukiwania.
Techniki SEO mają na celu lepsze zrozumienie i rozważenie tematu i treści jednej lub wszystkich stron witryny przez algorytm rankingu wyszukiwarki. Pozycjonowanie witryny jest uważane za dobre, gdy strona znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a zatem w jednej z pierwszych siedmiu do dziesięciu naturalnych odpowiedzi wyszukiwarki słów kluczowych odpowiadających dokładnie jej tematyce.
Historia
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek rozpoczęło się wraz z pojawieniem się pierwszych katalogów i wyszukiwarek w 1994 roku. Pozycjonowanie początkowo koncentrowało się na wyszukiwarkach takich jak Altavista lub katalogach takich jak Yahoo! Następnie skupiło się na Google i jego algorytmie tzw. wówczas PageRank.
Opbecnie historia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest raczej rozumiana jako historia aktualizacji algorytmów Google.
Co daje pozycjonowanie?
- SEO uczynić witrynę widoczną w zrównoważony sposób;
- pozwala przechwytywać kwalifikowany ruch z wyszukiwarek;
- pozwala zwiększyć liczbę konwersji;
- pozwala budować wizerunek marki.