Sprzedaż produktów luksusowych – praktyczny podręcznik

archiwum, Przedsiębiorcze

0
(0)

Konkretne wskazówki dla każdego, kto oferuje swym klientom luksusowe produkty… Publikacja zawiera praktyczne wskazówki, które można zacząć stosować praktycznie od zaraz.

Dowiesz sie z niej:
Gdzie znaleźć klientów zainteresowanych produktem?- ten podręcznik otworzy Ci oczy bo jest to wbrew pozorom proste 🙂

Jak nawiązać kontakt z klientami? Jak określić ich oczekiwania? Jak dostosować prezentacje? Jakie są poszczególne etapy współpracy: od przedstawienia oferty do podpisania umowy? Nikt nie zamówi Produktu Premium już po pierwszej rozmowie. Przed podjęciem decyzji klient będzie chciał uzyskać informacje o cenie i zakresie Twojego produktu/usługi, a także przekonać się o wiarygodności Twojej firmy. Ten poradnik przeprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne fazy rozmów. Dzięki niemu poczujesz się pewnie i wykorzystasz w kontaktach z potencjalnymi klientami własną kreatywność.

Spis omawianych zagadnień:

Umiejętności sprzedaży
1. Charakterystyka sprzedawcy doskonałego
2. Proces sprzedaży

Wiedza sprawdzona przez najlepszych Otrzymujesz spójne, usystematyzowane treści Bo to jedyne poradniki na ten temat w Polsce Nie ryzykujesz – masz gwarancję zwrotu pieniędzy


Podobne artykuły ze strony:

Jak bardzo to było pomocne?

ściągnij gwiazdki z nieba by to ocenić

średnia 0 / 5. ilosc głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Prześlij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *